Menu Tab

20 November 2013

Syukur, alhamdulillah :)

Hi people :)
Salam to you :)

*update cerita lama*

on 1st November, result Uitm! 
berdebauu jantung cheq.
tak hope dekan, sbb tau ak ni xbijak cm hampa.
cheq tau otak ni cmne. huhu

Mengharapkan lulus for all subjects I had learned last semester.
and alhamdulillah :)



thanks Allah :')
Thankful that Allah simplify my journey and learning in UiTM.

so, for the next semester(final), i'll improve a lot! 
I will and I want show to them that I could be successful like them.
INSYAALLAH.

^
^
^
^
^
^
^

now, prepare for next semester :)

goodluck awak semua :*


3 comments:

Izyan Masri said...

HYE AMY ! GOODLUCK NEXT SEM ! BAGI DAPAT DEAN UTK FINAL SEM ! BUAT ELOK2 SEPANJANG SEM SEBAB CARRY MARKS UTK PART 6 PENTING SANGAT !

Emy Effendi said...

thanks, insyaallah kak :)
takot ni sbnr nye. huhu.
insyaallah buat elok2 utk final sem. :)

Azlan Strider said...

alhamdulillah result yang tidak mengecewakan...

Regards,
-Strider-